FANDOM

Реширам и Зекром ще участват в отделни филми

Victini and the White Hero

Виктини и Белият Герой : Реширам!

Victini and the Black Hero

Виктини и Черният Герой : Зекром!

Официалният Японски сайт на Покемон потвърди информация за два нови филма. След снимките в Corocoro на първият филм, беше пуснат и трейлърът. Сега беше потвърден и вторият филм.

Филмите ще са познати като: Виктини и Белият Герой : Реширам!, който ще е фокусиран освен върху Виктини, така и върху Реширам! Докато единият филм показва Белия Гигант, другия филм ще покаже Тъмно Черният покемон - Зекром за втори път в Анимето. Виктини и Черният Герой : Зекром! е филмът, в който отново Аш и Пикачу ще се забъркат със Зекром. Според трейлърът разбираме, че Зекром предизвиква Катаклизми затова Виктини трябва да го спре!

Японско описание казва: Главния герой Сатоши и неговият Пикачу са в Ейнд Оукс където хората на провинцията живеят в мир и любов. Историята е една и съща докато не се отзовават на мистериозния Виктини, но легендарните покемон са различни и в давата филма. В "Черният Герой" участва Зекром, който се появява за първи път когато човекът преследва "мечтите". В "Белият Герой" участва Реширам, който се появява за първи път когато човекът преследва "истината".

Информация

Официалният сайт за Покемон Филмите в Япония

Бележка

  • Гледайте трейлръра на Главната Страница или от тук.